Posted By Elena 20:58 sekmadienis, liepos 20, 2008 6 komentarai (-ų)

Teaser'is / kitaip ?erzeliukas? :)

Pirmiausia kodėl toks pavadinimas - ogi todėl, kad pastebėjau tokią tendenciją - kai žmonėms parodai vieną nuotrauką minimaliam smalsumo patenkinimui, jie visa gerkle rėkia "DAR!!!" (gerai jau gerai perdedu:) Bet esmė aiški :)

Taigi praėjusį savaitgalį mano liudininkė (A, įgijai giminystės statusą visam gyvenimui;) ir nuostabi draugė Audrė ištekėjo už labai šaunaus vyro Edgaro. Šiuo metu jie degina savo bambas kažkur netoli Barselonos, o aš nusprendžiau įkelti kelias nuotraukėles. Pirmiausia tam, kad iš dalies atsibodo pasakot kaip nuostabiai Audrė atrodė tiems, kas pasididžiavo ar negalėjo atvykti jųdviejų pasveikinti. Kita priežastis ta, kad artimiausiu metu negalėsiu prisėsti prie šių nuotraukų, nes turiu žvėriškai daug darbo...

Taigis štai tas erzeliukas (patinka man šitas žodis:)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Atkreipkite dėmesį į mano kojas paskutinėje nuotraukoje - pamoka vestuvininkams, nustokite man siūlyti alkoholinius gėrimus darbo metu, matote, kuo tai gali baigtis :)

Kadangi aš buvau tik svečias (fotoaparato nė neketinantis palikti namie:), dar į kompaniją pasikviečiau Ingą (jos blog'e taip pat rasite nuotraukų iš Audrės ir Edgaro šventės), o jaunieji turėjo ir oficialų fotografą Eriką , tai nieko stebėtino, kad mus dar ir iš šalies žmonės fotografavo - ne itin dažnai vestuvninkai laksto su trimis fotografais :)

Photobucket

Audre su Edraru, saugokit ir branginkit vienas kitą!
Gražaus vakaro visiems!
E.

6 komentarai (-ų):

Akvile K rašė...

na pirmoji foto tai man..........!!!!!!jega!!! :)Grazu, tikrai Audre atrode fantastiskai! Abu be proto laimingi, smagu stebeti ir jausti ju meile is siu foto.
ir nereikia cia varyti kad kazkas kazkur pasididziavo ateiti ar neateiti :)

Enoch Photography rašė...

Elena!!! That 1st shot is AMAZING! What a beautiful bride and what a great looking wedding. Very well done...

Elena rašė...

Akvi, jeigu negalėjai tai negalėjai, kogi skiri save prie pasidižiavusių :)

Enoch, thank you!

Armin DeFiesta rašė...

Wow, I really like that first image. Sort of sexy yet naughty at the same time =) And I like the image of them dancing and how you can see the sky's reflection in the windows of the building in the background.

OHANA PHOTOGRAPHERS rašė...

first image. hello awesome!!!

Elena rašė...

Thank you guys!
This bride is my best friend, and I always told her she should be a model - I think the first image shows the reasons perfectly :)