Posted By Elena 00:06 trečiadienis, rugsėjo 17, 2008 3 komentarai (-ų)

www.elenafoto.lt

Pagaliau!!!! Neišpasakytai džiaugiuosi, kad galiu Jus pakviesti į savo atsinaujinusį puslapį! Ech kiek laiko jis suvalgė, kokį pakeitimų ir atnaujinimų srautą iškentėjo, kol tapo toks kokį aš jį mačiau savo mintyse...
Tiesiog labai noriu padėkoti šauniai kompanijai už konsultacijas - Kriste, Neriau, Akvile, Roberta, Evaldai ir Ingut, ačiū! Inga, dar kartą ačiū už puikias mano nuotraukėles! Ir, be abejo, tūkstantis ačių mano nuostabiam vyrui, už mintis, už palaikymą ir už nepriekaištavimą, kad pastaruoju metu mano nosis iš kompiuterio ekrano taip retai beišlįsdavo...

Jeigu Jums įdomu dėl ko aš čia džiūgauju kaip mažas vaikas, užmeskit akį į mano naująjį 'veidą' :) www.elenafoto.lt

Gražaus ryto ;)
E.

Photobucket

3 komentarai (-ų):

OHANA PHOTOGRAPHERS rašė...

elena!!! love the new blog!!! looks aaaaawesome! your new avi is way too cute too! can't wait to see what's next!

Armin DeFiesta rašė...

Looks great Elena, congrats! I just wish I could read Lithuanian, lol

Elena rašė...

Thank you guys!
Well, Armin, I have a plan for the next year to make the site and the blog in English :)