Posted By Elena 02:11 pirmadienis, rugpjūčio 09, 2010 5 komentarai (-ų)

tiesiog

na kadangi vis praslenku pro dienoraštį nudelbdama akis, kad vėl neatrandu laiko jo atnaujinti... manau, pasidalinsiu tuo kas mano širdį džiugina labiausiai :)
tiesiog.
gražios savaitės pradžios ir daug tikrų šypsenų aplinkui!

E.

Photobucket

5 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

grazu man tokios :)

idek vis daugiau ;)

Citrininė. rašė...

Atsitiktinai užklydau į tavo svetainę. Ir likau sužavėta tavo asmenybe, tas filmukas toks smagus, taip gražiai ir šiltai perteikia emocijas, manau esi išties labai charizmatiška asmenybė. O jau fotografijų gražumas. Tiesiog malonu žiūrėti.
Tiesa, man labai įdomu, kaip pradėjai dirbti fotografe? Kas paskatino ir t.t.?

Elena rašė...

AČIŪ. hm kaip pradėjau dirbti? gal pirmas žingsnis buvo kai pradėjus ieškoti fotografo savo vestuvėms ta paieška gerokai užsitęsė ir tik tuomet supratau kaip man tai yra svarbu aplamai. kai gavusi fotografijas negalėjau atsižavėti ne tik gražiais darbais, bet ir tuo kokius jausmus jie sukėlė. negalėjau atsikratyti noro irgi taip išmokti - išmokti sukelti žmonėms jausmus per fotografijas, kažodėl buvau įsitikinus, kad galiu, nors iki tol fotoaparatą rankose palaikydavau tik labai retais atvejais :) ir įklimpau... net mokslus metams teko nukelti, nes prisėdus prie kompo vis nuklysdavau į 'lankas' ieškodama visko apie fotografiją.. paskui sekė kursai (fotomokykloj). paskui daugybė draugų kalbinau fotografuotis. paskui kalbint nereikėjo. o dar paskui draugų draugai patys mane kalbint pradėjo. taip ir pajudėjo mano vagoniukas :)

Citrininė. rašė...

Mm. Jei ne paslaptis kokią techniką naudojat? T.Y. Objektyvas ir pan.?

Elena rašė...

hm, šiuo metu canon 5dmkII ir 35mm f/1.4 dažniausiai, bet čia dienorašytje esančiose fotografijose pagrinde canon 40d ir 35/1.4, 50/1.8, 24-70/2.8 ar 70-200/2.8