Posted By Elena 10:42 trečiadienis, gegužės 21, 2008 4 komentarai (-ų)

AČIŪ



Šiandien man ypatinga diena. Ypatinga tuo, kad nuo pat ankstyvo ryto mane šildo labai daug gražių ir nuoširdžių, tikėtų ir dar smagiau - netikėtų, sveikinimų, kurie ir daro mano dieną ypatinga! Žinau, kad ji tokia bus iki pat vakaro! Todėl tenoriu pasakyti AČIŪ!

Mamyt, žinau, kad tu tai perskaitysi, todėl pats didžiausias ačiū tau už tai kad atvedei mane į šį pasaulį ir tai tebuvo pati mažiausia dalelė to ką man davei :*****


Beje dar didelis ačiū mano draugui fotografui iš Amerikos Armin DeFiesta už tokius gražius žodžius savo dienoraštyje apie mane, būtų smagu, jeigu rastumėt minutėlę aplankyti jo dienoraštį arba internetinį puslapį.
It was just another thanks to you Armin :)

Gražios dienos!
E.

4 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Elenute, su gimimo diena!:)

Anonimiškas rašė...

Sveikinu su tortadieniu sauniausia fotografe!!! :)

Anonimiškas rašė...

Su gimimo diena!!!:) buk laiminga ir visada sypsokis:)

Elena rašė...

Labai labai ačiū!!!