Posted By Elena 11:57 antradienis, gegužės 13, 2008 0 komentarai (-ų)

Mūsų mintys yra mūsų ateitis!


Rytą stengiuosi pradėti bent keliais skaitomos knygos puslapiais. Šiandien tų puslapių buvo daugiau nei keli, nes mano rankose gulėjo knyga/vadovėlis – taip vadinu tokias knygas kurias reikia perskaityti ne vieną kartą, o bent kartą į metus - kai reikia gero spyrio į užpakalį. Dabar skaitoma knyga yra puikus spyris, kuriuo noriu pasidalinti su jumis.

NIEKADA (aš tikrai nuoširžiai vengiu šio žodžio, todėl šį kartą jį vartoju labai sąmoningai) sau negalima sakyti - „aš negaliu“, „man per sunku“, „aš to nepajėgsiu“ ir panašių minčių/griovėjų! "Tikrovė yra tokia, kokią ją įsivaizduoji ir susikuri savo mintyse" - to neverta pamiršti.

Tiems kas nori iš gyvenimo daugiau labai rekomenduoju investuoti 40 litų į šią R.Kiyosaki ir S.L.Lechter knygą "Išeik į pensiją jaunas, išeik į pensiją turtingas" ;)

Gražios dienos!
E.

0 komentarai (-ų):